..-

 
Önskade jag kunde säga att allting är bra.. Men jag kan få ett stort problem... Jag lär kanske hitta annan stall plats åt mina gamla vänner, det känns skit.. För jag  vet inte vart jag kan ställa dom i så fall, funderar för fullt, tankar snurrar, och jag tänker då inte ge upp, jag har aldrig gett upp med mina vänner.!.
Huset där hästarna bor ska hyras ut och vi vill inte hyra det, spelar ingen roll vad folk säger, jag vet att vi inte kommer trivas, sen finns de ändå inge körvägar där att träna på heller så.
 
Meningen är ju att jag ska kunna ha mina hästar hemma hos mig, på en gård med stall och garage så jag kan slänga in gubben där när han blir olydig =)
Nej men jag hoppas ni förstår hur jag menar, 
 
MIN DRÖM JUST NU :
stall,fina körvägar, ha colin hemma så han får mysa med Grace och Wille igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0