2013-04-01

 

Idag har det varit stall dag igen då, Har mockat, selat och borstat, lindat upp massa bandage.!
Borsta Lorten och satan vad han lossnar hår nu, jag tycker de är extra kul att borsta då.. haha =)
Colin tog jag in så han fick äta Lunch sen så fixa jag honom och tog ut han i hagen igen, vet inte hur länge han fick vara ute idag..
Colin tycker om att gå ute, speciellt när de är sol, för då star han bara och solar. =)
Jag tycker han är gladare på nå vis iaf på ögonen!, men man lär passa sig ändå, för han har humör ;)
Colin har idag vilat 1 vecka. 2, veckor kvar om han inte blir alldeles för knäpp. för då sa vetrinären att han fick skritta lite, men ska försöka få han vila 3  veckor, för sedan göra ett återbesök på min pärla.!.
I morse så hade han även kalla ben och  kändes riktigt bra =)<3

Fick även för mig att hoppa upp på Grace idag, på gången då..Haha Skulle se hur hon reagera, vart sur i början men snart så åkte öronen framåt, så blir nog ett försök och rida henne, sen någon gång.. ;)
mina gamla dam är pigg också nu,,Ska försöka longhera dom gamlingarna snart, nu när snön börjar tina bort lite mer,. lär nog vänta nån vecka till ändå...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0