2013-04-07

Vad har hänt idag då?. 
Har sovit dåligt i natt, har bara 17 grader i lägenheten, kallt som fan, sover med flece filt + täcke. Inte mitt fel om vi blir sjuk i alla fall.
Vi gick upp vid 8 och jag lyckades att få med gubben till stallet så han lekte med Charlie och jag fixade stallet.. Var fint väder + sol så lät Wille vara naken... ångrar det, för de vart snö och skit väder sen, och vi var i valbo så kunde inte göra något. Han fick filt på sig sen och sen ett annat täcke i natt, så han blir nog inte sjuk hoppas jag.!
Fixade hästarna i kväll borsta och dona. mina fina vänner de där.!
 
Hittade jeans och 3 tröjar i valbo, längesen jag hittade så pass mycket på en och samma dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0