2013-04-21

 
Ledig idag, var inte riktigt pigg igår så ville inte börja jobba när jag inte är helt 100!.
Sov till halv 9 idag, konstigt nog.Var pigg i morse redan så kunde äta lite frukost, tog med Charlie ut på åkern en sväng.
Gick in och la mig i soffan en sväng och glodde på datorn och tvätta upp massa kläder.!
Mamma åkte och fixade stallet i morse,skönt.! Tack mamma!
Så eftersom jag var piggare i dag, så märkte Charlie av de.Han var jätte glad så bestämde mig att vi skulle åka till skogen så han fick springa lite.!
De tyckte han var jätte kul, efter de så åkte vi till stallet där borsta jag av hästarna. försökte göra så gott jag kunde tills jag inte orkade mera..Grace lossnar massor av päls,wille lika så.! :)
Sen lärde vi åka hem till mamma,låna duschen eftersom vi inte har nå varmvatten..tog en liten promenad med Charlie och Sissi också.!
 
Nu vet ni vad jag har gjort i dag... haha ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0