2013-04-22

 
I dag vaknade jag tidigt..Och inte kunde jag somna om heller, men gick upp 05,20.
Tog med mig Charlie ut på åkern så han fick springa lite innan jag åkte vidare till stallet och tog ut Wille och Grace.. Där var de rådjur när jag kom, de blev rädd för Moppen min.! Haha! Töntigt de låter, men jag kommer iaf  till stallen som är viktigaste ;)
 
Colin gick i hagen idag, men linda honom runt om ändå.  Hittat ett sår som inte var så stort men la om det ändå så de inte kom in massa skit, sen tyckter jag att de är mysigt att linda och dona med benen! =)
Fixade honom innan han gick ut.. när han kom in så hade han rullat sig =/
Hade hela stallet själv på eftermiddagen.. borsta,linda ben och mysa med dom!
 
Wille och Grace åkte jag dirket till sen de började regna lite så var lika bra att de in dom tyckte jag.Borsta och fixade dom också...Hoppas hovis kommer snart.. Så vi kan börja jobba lite med dom.!
Charlie fick faktiskt träna lite idag, Apport som vanligt och lite ``stanna,kom. stop ligg, kom`` saken. Han skötte sig som vanligt och vart trött jätte fort längesen vi tränade, innan så fick han leka med bollen också så ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0