2013-04-28

 
05,30 ringde klockan idag, var bara att gå upp. gå till Aja med Charlie och lämna honom där. Oskar hämtade mig så åkte vi och tog ut Wille och Grace , åkte vidare till Colin och gänget och jobbade där i stallet till 14,00.. Wille och Grace fick vara naken idag  hela dagen, de gick in vid 20,00 i kväll..så i morgon kväll blir det en borstning och lite mys med dom=)
 
 
Jag har även ridit idag, var hos Annika och red Atla medans hon red Alma. Jag har ju inte ridit på mer än 2 år tror jag, det var riktigt mysigt. Vi red inte så jätte långt men jag kommer i alla fall ha träningsvärk i morgon.! Haha! Försökte trava också, men mer träning så ska väl de också gå.!
 
Har varit en hästdag..i dag, hela dagen! mys =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0