Inte bra...

 
Återbesök hos Vetrinären, var som jag trodde, fast på fel ben...Vänster fram var han halt på, höger var bra. Så nu fick han nå special spruta i hovleden. Vila igen i 10 dagar, sen får han skrittas och jogga 2 månader innan han får börja gå intervaller...
ANNARS kan de gå så långt att Colin aldrig kommer till  start, och de vill jag verkligen inte :(
Vetrinären sa att vi har haft otur, eftersom han har blivit behandlad så pass många gånger...Det känns skit, inget kul alls om jag ska vara ärlig..
Så just nu så kanske inte han kommer ut som 3 åring..
Jag har hellre en häst i från 4-12 år i stället för att de ska bli skit bara... 
 
Önskade jag hade ett hus så han kunnat fått gått utanför hos mig så jag kan mysa hela kvällar med honom, <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0