Tisdag, onsdag..

 
Kan ju börja att säga att i går var det inte min dag.
Först så vart jag kar med mockningen halv 11, lärde bryta och sela ut 2 hästar, fixa till 2 som skulle till banan, sen skulle ju de bytas i hagarna..
Min plan var ju att fixa alla som skulle ut så det fick vara ute länge...
Men de gick åt skogen. kom en helikopter och flög över stallet, lååågt flög den, Colin börja sken trava i hagen så lärde ta in honom igen, precis när jag fått in honom kommer Ingvar sken trav förbi stallet och rakt in i sido hagen där Colin skulle gått... Alltså 2 jätte rädda hästar, hoppas att colins skada inte går upp nu...
Sen... var de bara tur att Ingvar inte stack, för jag var själv i stallet...!
Dåligt att de inte kunde ringa och varna när de vet att de finns hästar omkring där... Suck. Jag var så irriterad igår!
Colins ena fram sko trampa han av även bootse gick sönder, så köpte nytt så ska laga de andra!.
 
I dag har det inte hänt så mycket, länge sen de var nå riktigt bra, mockat, selat hästar,borstat hästar..Colin är mycket gladare nu,. märkte inte av nå på benen idag, så hoppas att de inte går upp igen.. Har inte gjort så mycket mer, dona med Wille och Grace med,Charlie fått ny klippta klor också =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0