Gårdagens provlopp!

 
I går var det dags för provlopp. Det var så fint vänder så jag hade Jeans shorts och linne, Så när vi kom till Bollnäs så började de att bli lite mulet, men såg ut som att solen skulle lysa upp snart. 
Vi lasta ur, tog in grejerna. Började lägga på Colin selen så kom regnet, oj vad de regnade. Slutade ett tag så sven erik körde ut,men då började de att åska i stället.Colin såg fin ut i värmningen, sen så kom han in lerig som fan... jag vart lerig också över allt, haha bena, armarna, ansikte, skulle sett hur linnet såg ut ;)
 
I loppet såg Colin fin ut, skötte sig jätte bra. Tappade bandaget i loppet tyvärr, men skötte de super fint så de flög av, sen så sprang han på bra. Vart lite trött sista 500 -700 så Sven erik slutade  att jaga honom då så han fick springa i sin egna takt...sista biten..
Men banan var säkert 4 sek tung också ., Han sprang 26 full väg, så jag är nöjd, var längesen han gick ett lopp så. Hoppas det är bättre väder nästa gång!,
Så här efter så borde jag ha tagit av bandagen, de var ju ganska tunga också så.! 
 
Idag var colin glad, och hade även fina ben.! =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0