Jobb söndag ;)

Jo
 
I dag har jag försökt kippt Skippen, men han är så töntig, men vart helt okej ändå. Haha.
Sen efter det så hjälpte jag till på ved högen, lastade på släpet sen körde vi de till huset och lasta av, vart iaf 4 lass:)
Sen började de att regna, och åska, vi lärde även åka och äta och greja.
Jag åkte med mamma ner till dom och försökte få sissi till en springer spaniel, Gick ganska så bra, men trimmern vart lite slö så jag får fortsätta en annan dag. glömde baken på henne.Hon är ändå så duktig. bara ligger stilla och sovar medans jag håller på. ^^ 
Sen har de väl inte hänt så mycket, hälsar på farmor och farfar. ätit. rullat ut mat åt hästarna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0