2013-12-19

I går skulle ju Hovslagaren komma, men fick reda på morgonen att han hade sagt i från, han hade inte tid, men varför lova då?!
I alla fall så fick vi  tag på en annan, ringde honom igår vid halv 3, och han kom IDAG! och skodde, Grace och Colin, ! Wooow! Så snabbat har jag aldrig varit med om faktiskt.!
Sen var han trevlig också, pratasam! Sånna människor gillar jag, som pratar med en och är trevlig! 
 
Sotaren har också varit här så nu kan vi elda i vedspisen i köket,! Härligt,! Men han tyckte in om att de hade eldats förr i den i år .Den har inte varit besiktad sen 1992! Längesen de;)
Helt slut i kväll, varit och hjälpt till att chippa fölungar, fy vilken bråkig..:!
Oskar är och kollar på en bil ikväll en SAAB!!!! men blev ingen, som tur var (;hehehe....
När jag träffa honom var han värsta VOLVO killen, ska han ändra sig igen nu tro? =)
 
Just ja.Måste vaccinera om Colin helt också.. hade helt glömt bort att kolla passet på jätte länge, och datumet för de har gått ut..jävla klant! jag vet, men nu är de gjort,, ändå jag som får betala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0