Duktig häst!

 
I morse var det ganska så jobbigt att gå upp..förskyld och jätte trött. Gick iaf ut och fick ut hästarna, mockade också, sen in och åt frukost och la mig och sov till 11..
Gjorde sen lunch till 12 sen fick jag besök av Morfar =)
Trevligt!
När han åkte så tog jag in Colin och sela honom sen tog vi en kör tur på 1,2 mil. 
Hade satt fast pisken på vagnen så den var med i fall att jag skulle behöva den, men han var så duktig idag så använda den inte nå alls.!
Härligt! Aldrig kört Colin utan pisk någon gång, men den kan ju åka med i fall att =)
Han var då fin och pigg, lite för pigg på vägen hem så skritta lite så han fick lugna ner sig lite.! Vi var ute i 50 min. 
I morgon blir det körning också, får se hur hårt det är, kanske använder rockarden och tar en skritt-tur. Hårt på vägen nu igen - grader ute,
Hoppas snön kommer tillbaka snart=)
Colin fick bandage runt om idag.!
 
just ja,han reagera inte ens när en fyrhjuling stod ca 1-2 meter i från oss heller och den var på! Och lät massa =)börjar bli duktig grabben
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0