..Måndag.

Skritta Colin idag , han gör framgångar hela tiden under körningen nu för tiden!
Idag gick vi förbi en fyrhjuling, + vagn med ved på!
Han stanna , så då tänkte jag nu jävlar vänder han, men jag vänta några sekunder sen bad jag honom att gå, och prata som vanligt med honom!
" Inge farligt"" bra Colin," så varje gång de gick framåt och Colin gick förbi hur lätt som helst, sjukt härligt för en sån liten grej! Känns som att han börjar lita på mig nu, underbart!
Tyvärr så kan jag inte trava pga att de är hårt fortfarande och snön inte har kommit, skit tråkigt, lär vänta på hovslagaren nu också, bakhoven är trasig, så kan nog inte köra innan han har fått nya skor.
Men kan nog ta promenader och dona lite =). Funderar att köra Grace i morgon faktsikt! =)
 
 
Har även hjälpt till med fölungarna igen, den skadade är faktiskt riktigt mysig, fick täcke på sig idag och hon stod bara jätte lungt, =)
Vi fick på en grimma också, bara 1 kvar nu, får ta de någon dag här..
 
Borsta och fixa alla i kväll, mys<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0