Skurat, fixat selkammaren

 
 
selkammaren!
 
Igår kom Mamma och Danne hit, så de hjälpte mig lite i hundrummet.
Vi skura en hundbox, där jag ska ha selkammaren, satt upp lite så jag kunde hänga in selen,huvudlag och sånt, skönt att få de gjort...
 
Inte så kul att städa efter andra.. Förstår inte hur man kan lämna de såhär, de som hyrde borde städat bättre...
Men vi får göra de så ingen ide att klaga tyvärr de hjälpte inte så mycket...!
Förut var de jätte fint hundrum och min plan var ju att ha ett hundrum så jag kan trimma ute där, men en bit kvar. Svårt att få bort lukten , men skurar så gott jag kan, igår gjorde vi en box, idag gjorde jag 1 stor, en stor kvar,! sen hoppas jag att lukten börjar försvinna...
 
 
Någon som vet hur man kan få bort höns hus så kan ni gärna ge ett förslag ;)
 
Så här såg de ut i dag innan jag började skura idag... mysigt va? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0