Söndag igen då!

 
I Fredags började jag köra Colin igen, han var då inte så rolig då.Slog 2 gånger upp för en backe som tur var. Pigg som fan på vägen hem, men lugna ner sig ganska så fort.
I går morse körde jag honom igen, och då var det en helt annan häst, skit mysig och bara trava på och var sig lik, fast, Dunder FIN! Tror de var bra att han fick vila lite, blivit en helt annan häst sen vilan,! Underbart !=) Hoppas de fortsätter så också!
Skulle köras idag med tänkte jag, men hoppar över de så tar vi en tur i morgon i stället, så han får vila en helgdag.
 
Oskar har även köpt en nybil en röd saab, förra saaben vi hade var också röd och den gick sönder på julafton, Men den här är nyare, en 04 och man åker faktiskt skönt i den,, jag erkänner väl de då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0