Tidig morgon

Tidig morgon tyckte Wille!
 
Konstigt nog så vaknade jag 04,00 lyckades inte somna om, så när Oskar larm ringde 04,50 så var de bara att gå upp.Åt frukost, sen gick jag ut till hästarna,
Colin låg och sov när jag kom in i första dörren, men när jag började med maten så reste han sig.
Vid 06,00 var alla  ute, Wille var sådär onöjd, han ville nog vara inne och sova ett tag till! 
Klockan är kvart i 7, vid den här tiden brukar jag gå upp.Stallet är klart, behöver bara fylla på mat och vatten men brukar alltid göra de när de har kommit in så de får färskt vatten, Kaninen fått mockat idag också!
Ganska hårt ute idag, 0 grader så blir nog en skritt tur för Colin idag.! Beror väl på hur vägen är i skogen.! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0