Varm vinter....

7 grader varmt i December, snön håller på att smälta bort =( Colin var tjock i frambenet igår, lite i morse men ingenting på kvällen, la vallörtsblad där även på 2 ben till där han har sår,
Han ömmade ingenting på frambenet så har säkert "bara" kommit åt något i hagen.
På Onsdag kommer hovslagaren sen så ska de köras.  Börjar några dagar i rad han kommer vara pigg... ! =)
Sen så kommer han få gå lite här hemma innan jag åker in till banan igen, 
Jag tar den tid de tar,tänker inte stressa fram kval och lopp...
 
 
vi har haft otur i år, kotorna har krånglar rejält i vårast, var meningen att han skulle kvala också men.. blev ändrig i sista minuten, vet inte varför...Sen så  flytta jag hem hästen , fick sluta jobba också vidare.! Kämpigt i några månader, men kommer bli bättre snart.!
 
Måste skaffa mig en Sulky, om någon som vet en så kan ni gärna höra av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0