2012-02-04

 
Jag har inte haft tid att blogga,konstigt nog.!
I fredags så var inte Colin riktigt bra igen, hård i munnen igen också vidare.
Trapat sig gjorde han också samma dag..!
Lördag var jag ute på Rally hela dagen,skit kul!.=)
var på sträcka 1 & 6, gick upp halv 7 på en helg, hur sjukt som helst ;)

I går jobba jag i stallet, Körde tapper ,colin fick vara ute längst utav alla igår, 4 timmar i solen, mys tyckte han, MEN så klart så hade han trampat sig andra benet med så var bara att lägga om och se glad ut.ska köpa boots som han kan  ha i hagen så slipper han få massa sår.!
I dag måndag, fyller jag år, 21!Har haft en jätte bra dag,med fina människor<3
"SE" körde colin idag och han såg då inget fel på colin, hoppas de inte är något fel då.
Ska se hur han är på Onsdag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0