2013-02-10

 
var ledig ifrån stallet idag, skötte bara Wille & Grace.halv 8 tiden fick de gå ut..!
Sen tog vi 740 upp till sjön, Oskar och Ante plogade en bana på sjön, jag satt i bilen och sen elda jag  lite också..
Amanda kom vid 11 så satt och prata med henne, medans gubbarna lekte av sig,.
Sen så var det min tur...att försöka köra bil...haha..
första jag gjorde var att göra fel, kopplade sen när bilen börja rulla så vart de full gas rakt in i snön där satt jag fast, haha såg nog jävligt dumt ut ;)) men  bättre att lära sig att köra bil på en sjö , än på vägen! (;
Körde faktiskt 2 varv UTAN ATT köra av på banan! =)
Sen så lekte gubben ännu mer... tills bilen gick sönder, drivaxeln , där slutade de roliga!..
Oskar fick låna en trailer så han åkte och hämtade bilen...
sen vid 4 tiden fick vi fika besök.!
 
Mamma tog in hästarna vid halv 2-2 tiden de verkade inte vara nöjda att vara i hagen när de har slut på mat där... Haha, så lär nog köra ut en till bal!..Så jag var bara dit nu i kväll och nattade dom,=) 
 
I morgon blir det körning i  stallet igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0