2013-02-13

I dag har det varit fullt upp i från morgon till kväll!.
Jag är väl lite puckad också, men gick upp halv 6 i morse och åkte med Oskar till stallet, hoppade av där, tog ut hästarna,mockade och hade in hö.
Sen gick jag till pappa var där halv 7, så åt frukost i lugn och ro... sen vänta jag på Amanda 1 timme! =)
Vi åkte till Landin där hästarna skulle ut och de skulle mockas, började med det. 
Såg att Colin var tjock i benet, han hade nog sprungit och slage på sig i hagen ändå igår. jag såg ingenting igår när jag fixade honom...Han tog 2halt-travsteg,men sen var han som vanligt.
Hade skydd på alla 4 ben idag, kylde även ner benet efter körningen, sen la jag om med jodd omslag så får se hur han är i morgon i benet.!
Jag fick även äran att köra Raiden idag, en mycket fin häst,synd att de blir fel i loppen...!
 
 
Eftermiddagen åkte vi till gävle, fixade pass och legg åt mig, sen hem tog hundarna på en promenad till hästarna och tog in dom, böt täcken och gav de kväller!..sen ner till mamma och åt där.. mycket att göra jo tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0