2013-02-15

Bild på Grace och wille,!  naken stund i hagen (iaf för wille)
 
Idag så kan jag lova att colin var riktigt fin, han tyckte de var så kul att gå intervaller igen, 
vi körde 6 eller 7 stycken, och jag körde först några svängar och jag fick upp farten på honom riktigt,aldrig kört så fort med honom i intervall tror jag, han bara sprang på, så jag fick hålla igen honom riktigt!Så idag fick jag känna att de finns fart i min häst!
Ops.! 
Just nu har Colin skydd överallt tror jag . haha!
boots höger bak(så ett gamalt sår ska läka + vill inte ta av de ännu) , bakskydd, senskydd, knäkappor!
Han fick bandage runt om idag.!
Körde även Tapper idag och sen myste jag en sväng med ingvar på eftermiddagen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0