2013-02-18.

 
God kväll!
I morse åkte jag och Charlie med Oskar till stallet, tog ut Wille och Grace och mockade sen gick vi upp till pappa.Åt min frukost där sen så åkte jag med pappa till Colin & gänget, fodrade och drack kaffe,!
"S" kom också vid 7 tiden, så satt och pratade med henne lite, innan det var dags att ta ut några hästar och mocka, det går alltså mycket fortare när man är 2 i ett stall! VI var klar med mockningen klockan 8.! Brukar ju ta en halv timme- timme till när man är själv.!
Sen var de  bara att sätta 7 hästar skulle köras.
Colin var hallt i början när vi körde första trav stegen, han hade nog ont där han hade trampat sig igår, för de försvann efter 20 trav steg typ,sen var han hur fin som helst idag! jätte duktig kille, så stolt.!
Jag la om hans sår idag igen så får se hur de ser ut i morgon, jag ska köpa boots till honom som han kan ha ute i hagen slipper han trampa sig! blir så less på tramp sår, något nytt varje veckan.....
Fixade colin + flera, åkte hem vid 16,00 idag.
 
Sen var de bara att äta hos pappa, sen åka till de andra hästarna, tog in dom och fixa dom, mys <3, sen så åkte jag upp till pappa och hämtade Charlie, han fick springa lite på åkern innan vi gick in. 
 
NU ska jag inte skriva mer,! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0