2013-02-19

05,20 ringde klockan, var bara att försöka ta sig upp, var trött,vaknade i natt igen och låg vaken en stund, fattar inte vad de är för fel!
I alla fall så vi med till stallet, tog ut Wille och Grace och mockade, sen gick vi upp till pappa.!
Där åkte jag vidare till Colin och de andra hästarna, gav de frukost när jag kom sen satte jag mig i fika rummet ett tag, tänkte vilka hagar de skulle gå i idag.!
"S" kom också så vi tog ut hästarna efter de fick äta en halv timme , mockade och spånade, fyllde på vatten.Sen åkte "S och se" in till banan med 2utav hästarna,så jag linda upp bandage, tvätta en sulky, böt hagar så de andra fick gå ut också,och smörjde 2 selar..
Fixade hästarna la om ett sår på Colin igen, la även "svens "vallörtsblad på ett ben på honom,så får se om de vart nå skillnad.!
kom hem vid 3 så åkte och tog in Wille och Grace sen hem och fixa och åkte vidare till Gävle och hämta passet , den staden är inte kul... hittar fan inte ens till polis station, ända jag hittar till BRA  är travet (;Sen vidare till Hööks och köpte boots till Colin så slipper han trampa sig, hoppas han kan ha dom bara!
Kom hem nu vid 9... 
så är bara att sova igen klockan ringer snart.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0