2013-02-20

 
Vad ska man säga om denna dag då?
Kan ju börja med att jag gick upp 05.20 sen har jag haft fullt upp hela dagen.!
Charlie fick vara hemma  hos oss idag, fast vi var borta.! 
Jag var i stallet morgon fodra och mockade 2 boxar sen släppte vi ut hästarna när S kom, så var de bara att mocka lite mer och linda upp bandagen.!
Körde Tapper och Colin idag jag,
Tapper var som vanligt lugn och fin... 
Colin, min pojk, var riktigt fin idag, har sen skydd på honom ännu,hörde idag att han slår i hop fram, så är nog lika bra att ha de ett tag.!
Vi körde bakom bort, sen hemåt så körde jag först och de gick jätte bra. Han var så duktig idag.!<3
 
 
Blir nog provlopp på Lördag med Colin.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0