2013-02-27-

 
Jobb idag också, Colin vart bara körd en liten sväng bara, inte helt bra tyvärr. och jag hoppas att vetrinären kommer upp hit i helgen...
Nu kommer de bli negativt igen för mig, Han kändes så jävla bra  snabbjobben + provloppet:(
Men de ska väl krångla nu igen då,när han är kval klar!
Jag körde även Raiden, oj vilken rolig häst, helt underbar!Kändes riktigt fin!...
Sen vid 11 tiden så tog jag ut 4 hästar..Colin tyckte de var skönt ute i solen, stod och sov när jag skulle fota honom.! ;)           (mamma hade iaf 21+ i solen)
Fixade flera hästar, myste och borsta, helt underbart.Colin vart nyskodd fram idag också.!
Åkte hem vid 3-halv 4 tiden.


Fick även en underbar bild av Älskling, han hade Charlie med sig och smörjde skogsmaskinen, Charlie ser riktigt nöjd ut iaf! Så Charlie fick en liten jobb dag idag, med gubben min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0