Lördag,!

 
klockan ringde idag 05,35, var bara att gå upp och gå till stallet och ta ut Wille och Grace.
Charlie följde även med på en promenad, var ganska jobbigt att gå, blåste och snöa en hel del!
jag hann iaf mocka på morgon,halv 7 var jag hemma och "A" hämtade mig och vi åkte till stallet och gav hästarna mat, mockade och böt hagar sen fixade vi dom som kom in,
Colin var som vanligt, linda ner honom där han har tramp sen förra veckan!
Åkte hem vid kvart över10,sen vid halv11-11åt jag lunch gick och la mig och sov till ca 1,tog sen Charlie och gick till Wille & Grace.tränade Charlie lite sen tog jag in hästarna tidigare idag och borsta  dom och myste, Wille ville in, blåste och var äckligt ute tyckte han;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0