2012-01-10

 
Idag har jag tagit de ganska lungt ändå, 
tog sov morgon till halv 8, tog promenad till hästarna tog ut dom och mockade, tränade även charlie lite som var jätte duktig idag.
Sen när jag kom hem så åt jag lite frukost, sen vid halv 10 kom mamma &Danne och hämtade mig så vi åkte till Åbron och hjälpte till Annika i stallet, eftersom hon har varit med om en olycka och inte får göra så mycket, Någon lär ju hjälpa stackarn, kan ju inte mocka och byta brodd när läkaren sagt ifrån så.
Sen så..
åkte vi hem till mamma också klippte jag Sissis tassar igen sen gick vi ut på åkern så Charlie och Sissi fick springa av sig, var ute 35 minuter, ca 2,9 km! Duktig.!
 
Vid halv 4 fick Wille och Grace gå in, blåste så sjukt mycket och sen åkte vi till Valbo och åt på Ikea med Åsa,Johan och Alvin, jag gick in på hööks och köpt en reflex grimma åt Wille och Colin ska få egna bandageunderlägg!
 
 
Allt kanske förändras,, mer får ni veta om några veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0