2012-01-17

 
I dag har det varit en sån här dag, som jag ska de lungt, men vet ni vad ?
Det kan jag inte göra.
I morse halv 8 ringde klockan, tog med mig charlie till stallet och tog ut hästarna.
Började som vanligt att de dom korn så brukar jag lägga på täckena medans de äter..
Wille skötte sig som vanligt.. Men Grace hade vaknat på fel sida och råkade ge mig en liten spark på knä, men blev inte så farligt, gick ju över ganska snabbt.!
Tog ut henne först som vanligt, sen när jag skulle hämta Wille så tog han i allt han kunde och sparka till för väggen.! sen ute i hagen så hade han också damp!
Haha inte vet jag vilket humör de hade vaknat på! mockade som vanligt innan jag gick hem!
 
Vid halv 11 idag fick jag massage, hoppas axlarna och huvudet blir bättre ! annars vet jag inte vad jag ska göra jag hatar värk!
Sen åkte jag och mamma och fixade Colin,linda honom fram, iskall i benen!
Vidare så åkte vi fram till mamma där jag rakade Sissi vid öronen och sen tog jag med mig hundarna ut på åkern, vi pulsade i snön, Charlie var också med fram så.!
Vi var ute en halv timme, bara, men att pulsa på åkern tog på krafterna på både mig och hundarna! Det var iaf nöjda huvudsaken de!
Wille och Grace fick vara ute till 5 idag, tog in dom och bytte täcken och gav de lite mat, fick mer nu i kväll, börjar bli kallt igen 10 -.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0