2013-01-02

 
Idag har Colin gått långsamt, Han känns så fin nu, inget krångel alls idag heller, bara sprang på som vanligt och tyckte det var kul.!
Körde efter hans hag kompis Pico, ska nog börja öva att köra först snart igen, bara jag får upp självförtroendet med körningen igen, men det går framåt, längtar redan tills nästa gång jag ska köra honom,<3
Colin var lite tjock i bak benet igår p,g.a skav i karledern så la om och linda ner där. och gjorde lika idag, för han fick upp de lite mera..! 
Men annars finns de inget att klaga på!
 
Wille och Grace fick gå ut halv 7 och gick in vid halv 3, ville inte ha de ute när de  är mörkt ute.. Åkte sen ner till mamma och var där , tog hundarna ut på åkern i ca 40 minuter, de hade kul där, synd att jag inte vågade släppa Lady också!
Sen har jag myst massor med Melwin, <3 Go killen. <3
Åkte och nattade hästarna vid 9. så nu sover de mätta;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0