2013-01-03

I dag tog jag sov morgon till halv 8, sen tog jag med mig Charlie till stallet, tog ut hästarna och mockade..
Gick hem och åt frukost sen började min och Charlies långpromenad!
Först så skulle vi gå till Landin och kollade om min häst var inne tänkte fixa honom då. ,men han hade nyss gått ut, tog 37 minuter att gå dit, sen så efter de så gick jag ner till Mamma i Ockelbo tog nog 30-40 minuter, råkade trycka av när jag stanna och pratade med en efter vägen, så vet inte exakt! ;)
Sen så när jag väl var framme så tog jag en kopp kaffe, sen tog jag med Sissi Lady och Charlie ut på åkern i 30 minuter!
Charlie verkade inte alls trött så...
Sen efter dagen hos mamma så hoppade jag av i stallet vid Wille och Grace och tog in dom, och sen gick vi hem också,,
så idag har jag och charlie fått promenad!
SKÖNT!
 
I morgon kommer 2 golden tjejer och ska bo hos oss under helgen!
Även en kördag i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0