2013-01-08

God kväll kära läsare!:)
Idag åkte jag med Oskar till stallet halv 6, hästarna kom ut tidigt idag,
gick raka vägen upp till pappa och åkte med han till mamma där jag tog en morgon runda med Sissi...
sen ner på Casch-up och satt där en timme innan vi började...:/
Var ganska bra att lyssna idag ialla fall,När jag slutade så gick jag till mamma igen,tog lunch sen ut med sissi på åkern, kände att jag ville ha egen tid med henne..eftersom hon var duktig i helgen och var vänner med hundarna jag hade med mig..
Oskar hämta mig så vart jag tränar sugen med Charlie så tog med mig honom till stallet så träna vi lite där.
Apporten gjorde han bra..inte riktigt nöjd,.hade två saker som han skulle hämta,kastade en åt höger, den andra vänster!
Slutade när jag kände mig nöjd med honom..!Sen vart de stop,stanna, ligg,kom saken jag kör och de gick riktigt bra!
Fixade hästarna sen mockade och dona,borsta genom dom,smörjde hovarna!
Nu ikväll är vi hos Åsa,Johan och Alvin,
jag och Åsa har varit ute på en promenad med hundarna!
 
Har iaf gått mer än 5km idag!mäter inte allt,då skulle jag behöva mobil laddaren med mig över allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0