2013-01-23

 
Grace och Wille kom ut vid halv 7, jag tog bara ut dom sen gick jag upp till Aja med Charlie!
Åkte vidare till Colin & gänget!
Där  började vi med att ta ut hästarna, gjorde rent vattenkopparna och mockade,sen så skulle tydligen Colin ut och gå igen idag, jag vet inte om det är riktigt bra att han ska köras?...Har aldrig haft en häst med behandlad kota!
Men han var pigg, och gick riktigt bra .
Men fortfarande sur, var nära spark i dag utav honom, och jag vet inte vad de är som gör honom så sur ibland, försöker lista ut de för något lär ju vara fel?
Colin fick fram bandage idag sen fick han gå ut till hagen!
 
Efter stallet så åkte jag till Farmor, och tog en kopp kaffe, vidare så gick jag och hämta Charlie sen till Wille och Grace och mockade, borstade och gav de mat,!
Grace ser verkligen ut som en hårboll just nu... haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har haft olika veterinärer o alla säger VILA o hage ett par dagar en vecka, alt kort promenad i grimskaft.

Svar: Vila är nog bäst,men jag får tyvärr inte bestämma :((
deddejonsson.blogg.se

2013-01-23 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0