2013-01-25

 Hade en hemsk huvudvärk när jag vaknade.. usch inte nå som jag trodde..att jag skulle ha idag...Men jag och Charlie tog en morgon promenad  till hästarna, lät de ha inne täcken på så fick de vinter täcken utanpå.. Kyligt ute och Wille är känslig gubbe..!
Sen gick jag och C raka väge till Aja där lämna jag honom så åkte jag med 
Amanda,till stallet.  Mockade åt Colin sen så skulle han köras idag med....
Travade lite gran, han vart rädd för en bil så han försökte kasta sig ut emot den, och sen drog han upp tungan så han vart riktigt stum i mun, inte alls så kul, men vi kom in  hel! fixade honom runt halv 11 sen hämta Danne mig så jag åkte hem till dom och sov, skönt, hade en misse som sällsakap!
Saknar att ha katt hemma...!
Huvudvärken gick över vd halv 4,tog alvedon då, sen så gick jag och hämta C igen och gick till stallet , mockade, skötte om katterna,borsta hästarna och myste med dom.! Helt underbart så här en fredag eftermiddag,!
 
i morgon en dag i stallet igen...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad tidigt du är igång o joggar, han blev ju nyss behandlad... stor chans du får ombehandla då, låt han få vila o läka när han ändå är konvalecent, han tappar ingenting på det, tvärtom han måste ju för att bli bra o frisk.

2013-01-27 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0