2013-01-31

 
Började dagen med att gå till Wille och Grace, tog ut dom och sen tog jag en promenad till Pappa, där charlie är om dagarna så han slipper vara själv, 
Amanda hämtde mig sen och vi åkte till colin och gänget, där jag började morgonen med att köra Tapper, sen så mocka jag åt Colin, sen drack vi kaffe . linda upp bandage och vidare.. 
Colin fick gå ut sen med pico, de sprang lite i hagen, så när colin kom in så hade han trampat sig, i karledern mitt i också, hur fan lägger man om de tro ?
jag gjorde en speciallare sen så  linda jag ner så de inte åker av., så de inte blir nå skit i såret.
 
Sen har de inte hänt så mycket, Wille och Grace in vid halv 4-4 sen fick vi främmande så har inte hunnit gjort så mycket, klippt charlies tassar, och klor! sen bara tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0