2013, 1 Jan

Bild på Wille och Grace!
 
Ja du vad ska man säga om denna dag! Gick och la mig stra efter 12,somnade 3 efter omstädigheter...Jag vaknade igen vid 4, sen kvart över 6 så ringde min kära klocka och tala om att de var dags att gå upp  till hästarna..! UNDERBART... eller inte.. 
Tog morgon promenad med Charlie till wille och grace gav de mat, sen hem gick till pappa och så körde han mig till Landin.! 
Där var de bara att sätta igång, gav mat och så åt jag frukost en snabb sväng sen lärde jag gå ut och börja ta fram täcken annars hade jag somnat... Tog ut hästarna, mockade,spånade, linda upp benlindor, tog in de hästarna som var ute, tog ut de andra..
fixade dom som var inne, och sen så satt jag mig i 20 minuter och åt lite lunch sen upp och greja de andra hästarna..!
Fullt upp.. var lika bra annars hade jag väl somnat så skulle allt bli fel...!
 
Colin och Lorten fick extra idag, morötter och äpplen,de andra fick också morötter!
Colin fick även ny grimma!
 
Sen på em så fick mina andra 2 gå ut en sväng, grace fick vara naken som hon gillar.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0