Colin McRae

 
I dag gick Colin långsamt, kändes som vanligt. 
Jag körde bakom först sen när vi vände så tänkte jag att jag skulle köra först ändå hem nästan. 
och de gick ganska bra ändå faktiskt, såg lite otäcka saker i bland, men han är ju fortfarande ung så sånt  händer väl.
Men efter ett tag så kände jag hur osäker han vart så Amanda fick köra förbi med Pico så vi inte skulle hamna i någon hård snödriva igen, 
Men vi körde ett tag och de ger både mig och Colin självförtroende.
Han fick gå ut ett tag sen så han blev nöjd.!Lite små sur/arg i början när jag fixade honom med de gick över och vart jätte mysig.
Colin fick Bandage bak, linda ända ner på hovarna. tänkte att de skulle hålla sig lite varmt under natten, Fram masserade jag in Arnika, på knäna och bena!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0