Colin McRae

I dag fick Colin gå 7 intervaller, och han kändes hur fin sm helst, bara jag visa honom spö så ökade han travet, ibland lärde jag på minna honom men jag är nöjd med körningen igen idag.! Grabben börjar lära sig nu ;)
Han gjorde några galopp steg andra intervallen, men fick ner honom i trav direkt, så de är nog en trav säker kille jag har, han vart nog rädd för spö, för tog fram de och visade honom och de var då han råka hoppa lite, visade nog honom de för tidigt så..
Sen fick han duscha och gå in och äta hö.
Fick faktiskt bara bandage bak igen idag, sen speedway på fram knäna och på hans överben som han fick i somras, om inte de hjälper så  ska jag pröva med vallörtsblad!
 
 
Wille och Grace var ute i från halv 7-halv 4a!
Har 2 hundar till i helgen, så 3 st i våran lägenhet, mys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0