Colin

I dag så körde jag min lilla kille igen, skötte sig fint, jag körde bakom bort och först hemåt.
Colin vart pigg på vägen hem men lät honom trava på lite. Han tyckte några snö högar var läskiga men vi kom inte upp i någon snö hög idag heller, så de går ju framåt iaf...!
Tyckte han sprang och  nicka med huvudet för mycket idag, Frågan är om han känner något fram ? Strecha honom igår och han var hur mjuk som helst. Men de kan ju vara något ändå..
Får se hur han är på fredag, annars lär jag nog kolla upp honom. !
vill inte att min lilla kille ska bli skadad! SKULLE  vara de värsta som kan hända just nu för mig.
Det är ändå för mycket redan. vill inte ha nå mycket mer skit nu!
jag lindade honom runt om idag, han hade sprungit på sig sist, sen så la jag fram i fall att de skulle vara nå fel..
Tycker om att linda benen ja så ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0