Det är inte min bästa dag

Jag vet inte riktigt har varit på dåligt humör hela dagen, försökt glömt massa beskymmer med ligger i bak huvudet hela tiden som gör så jag får sömnproblem på nätterna, är säkert därför jag börjat få ont i huvudet mer och mer...!
ÄR så trött på folk som tror att de kan bestämma över mig.! Det kan sköta sina saker och sköter jag mitt.!
 
Jag kämpar med mina hästar och kommer alltid att göra de
gamla som unga, de är värda livet fast de är för gamla för travet...!
 
Det är konstigt att jag inte har lessnat på hästarna med allt kaos som har varit i flera jävla år, när ska allt vända?!
Men jag har svaret utan hästarna så hade jag aldrig orkat när mormor dog, med allt skit som vart då, 
och dom ända som jag vände mig till de var just mina hästar, jag och hästarna hör i hop och ska alltid vara så! Jag älskar dom!!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0