En Hund dag.!

 
I Morse så fick jag en sovmorgon av hundarna till halv 8! Jag gav de mat sen gick vi till stallet,
tog ut hästarna och mockade, sen fick hundarna springa på åkern, vi var ute sammanlagt till 55 minuter ;)
Sen så sov de ett tag, senare åkte vi ner till Mamma och var där hela dagen till 4a. 
Tog med Sissi för att se hur hon skulle reagera på hundarna, eftersom hon kan vara elak ibland, men idag gick det jätte bra.!
Sissi var så duktig! vi var ute ca 30 minuter på åkern.!
Mamma körde hem mig sen till Stallet så vi tog in hästarna och nattade.!
När jag väl kom hem till lägenheten fick 3 stycken hungriga Golden mat. =)
Trötta var de också så de somna efter maten, så gick vi ut igen vid halv 6, men bara Charlie gjorde ifrån sig, så vi tog med dom när vi åkte till ica så gick jag en sväng med dom.! 
Så senare i kväll har jag bara 1 hund som ska göra ifrån sig !
 
Helt underbara djur.<3
Louise är också här så i morgon får hon följa med till stallet och hjälpa mig (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0