Ganska lugn dag.

Inte hänt så mycket, sov til 8, vaknade med huvudvärk, tänkte att de skulle gå över men jag hade fel..
Gick upp till Aja med Charlie innan jag gick till hästarna, de kom ut kvart i 9 mockade och fixade sen gick jag hem och dona. 
Gick till farmor och tog en kopp kaffe, sen åkte jag till Colin och borstade honom,!
Axeln började värka där och vart jätte konstig, huvudvärken vart bara värre och värre där
Åkte hem igen och gick till de andra hästarna vid halv 3, tog in dom och böt täcket,orkade inte borsta idag, p,g.a värken, så de fick lite mat och vatten ska åka dit snart och natta dom.
När jag kom hem ifrån hästarna gick jag och sov, innan så tog jag alvedon och så hade jag på mig voltaren , så när jag vaknade igen så var huvudvärken och allt onda borta =)
 
Har hämtade Aja och charlie så aja ska sova här i natt får se hur de går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0