Jobb dag igen då.!

 
Gick upp 05,30 så jag hann ta ut Wille och Grace, men inte kul att gå själv i mörker!
Lämnade Charlie hemma för jag skulle få skjuts så jag hoppade över honom på morgonen.!
Var ganska så konstig dag, Colin går ju ensam nu när han är behandlad så de var 4 hästar som skulle gå ensam på 3 hagar, jag tänkte till och lät en vara ute ett tag sen tog jag in honom och släppte Colin där, samtidigt som en annan som skulle in om ca 1 timme, så då fick den som jag tog in gå ut där ett tag.
Tror alla hästar hann vara ute mellan 2-3 timmar, inte så jätte mycket men så är reglerna där så bara att följa då...
Colin sprang i hagen idag och såg riktigt fin ut..!Fick bandage fram idag också!
Hade även sällskap idag, Oskar kom med Charlie så han tränade att vara i ett travstall idag, mycket duktig, men fick en trött vovve ;) VI gick även halv vägs hem, jag fick så ont i ena knä så Oskar fick hämta oss.!
Så vi åkte direkt till wille och grace och fixade där och tog in dom, de var iaf ute 6-3 hungriga hästar hade jag och nöjda de ville inte, gnägga när vi kom dit :)
 
Nu i kväll så har jag varit hemma hos mamma och bara vare, fick träffa Melwin också, fasters sötnos.!<3
Sen tog jag och hundarna en kvälls promenad, så de vart nöjda! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0