Kort långsam sväng med Colin!

 
kallt idag, fy,!
Colin fick ta en kort långsam tur idag, vi var nog ca halv timme om inte mindre.
18  stod den på och de var nog kallare i skogen,efter ca 1 km så kände jag hur mina händer började svida...
och i dag så övade vi på att springa först , och vi hamnade inte i någon snö hög , han gjorde ett litet kasst, men då visade jag honom att jag hade pisken med mig, sen dumade han sig inte nå mer. ;)
Gick jätte bra  hela vägen idag,  när jag skulle ta av käken efter körninge så hade mina fingrar dött, 
jag kunde inte göra nå, fick av käken sen fick jag hjälp att ta in hästen + att de hann sela av innan mina fingrar vaknade till igen... 
uhh! inte skönt.!
 
Men Colin var fin och pigg idag, så de finns inget negativ om hästen idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0