sista dagen med 3 hundar

 
Ja idag är det den sista dagen med 3 hundar de åker hem senare idag, har tänkt mig att vi ska mysa och ha kul, De är trötta efter att ha varit ute 1 timme på morgon så de får väl sova så de får lite energi så vi kan leka på åkern igen..!
Det är inte så svårt att ha de här hundarna, väcker mig på morgon, sen så efter promenaden så är de nöjda!
Helt underbara djur, Charlie kommer nog sakna dem när de åker hem, eller jag också!<3
 
Jo.. hästarna då
Det kom ut kvart över 8 idag, får gå så länge som möjligt men gillar inte att ha dom ute när de blir mörkt. :/
ska försöka borsta dom ikväll ,eller om de blir i morgon, jag tar en längre stund i stallet. får väl se !
Skulle ju börja longera Wille o Grae efter nyår men... de vart ju så halt så jag vågar inte de just nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0