vuxen poäng och fin häst!

c
 
Idag var de körning igen, Colin gick 7 intervaller och var väldigt  tittig och fjollig när vi körde föst.
men jag bestämde mig ganska snabbt att jag skulle inte ge mig med honom idag och backa och köra bakom...Så jag körde först svängar, varannan tills de 2 sista då jag körde först 2 gånger, och Colin vart bättre och bättre.! Ganska så skönt, är nog självförtroende som behövs sen flyger vi fram ;)
Han har ett underbart steg kan jag lova.!
Och
de hade även kunnat slutat illa för oss båda som körde idag.!
Det var så att de såga ner träd där vi kör förbi om vi hade kommet ca 5 sek senare så hade trädet rasat bredvid och då skulle nog de skenat eller blivit nå tok iaf!
Colin fick duscha idag också, och eftersom vi skickade med longerlina med Pico så fick jag  försöka vända Colin normalt.!
Och de gick faktiskt riktigt bra, bättre än jag trodde, han kanske börjar bli vuxen nu min pojke?
under fixningen så försöka han sparka emot mig 2-3 gånger, men efter ett tag så vart han riktigt mysig, ! Det går framåt hela tiden, <3
 
Älskade killen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0