Duktig Colin!!

 
Idag var Colin såhär super duktig! Jag körde bakom en sväng tills jag bestämmde mig att jag skulle köra först.! Så jag sa till "y" att jag ville köra först både dit och hem. Vi brukar alltid köra den vägen, så jag körde förbi
och Colin sprang så fint! Öronen framåt och lyssnade jätte bra på mig =)
När vi var på väg hem så var de 3 bilar som stod nära, där tänkte han stanna och bråka, och jag vart irriterad!
Jag smacka,slog till med tömmen och sen gunga lite i vagnen haha! Och samtidigt tänkte jag " VI SKA FÖRBI, DU FÅR INTE STANNA !!!!" och han bara travar förbi hur duktig som helst! WOW vi klarade iaf de och jag vart så glad över de lilla. där skulle han lika gärna kunnat vänt och bråkat!
"Y" fick köra förbi när vi nästan var framme vid stallet, stod en lastbil mitt i vägen och tyckte de var dumt att Chansa förbi där, eftersom de hade gått så bra före. Men Colin reagera inte iaf på lastbilen
 
fick frambandage och lite mys, i morgon blir det banan igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0