Intervall dags igen!

I dag var det dags för intervall igen för grabben min, Och han var som vanligt, fin, körde 6 svängar idag också han hade 75 i puls faktiskt ;) men efter vi fått av vagn så hade han 65.. Så de sjunker bra så inget fel. =)Han fick fram bandage bara idag igen..
 
Colin har fått för sig att de är mycket bättre att jag spänner jorden först innan jag sätter dit svanskapan, vissa selar så också . 
Han står stilla när jag gör så, men om jag tar svanskapan först så dansar han runt på gången tok gubbe ;)
Han är fortfarande fjantig för duschen...
 
Men annars rullar allt på och allt ser bra ut för dagen.!
 
I kväll tog jag även en cykel tur i regnet med Charlie inte så långt men han fick springa lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0