Otur ...

Igår gick colin igen, kändes väl okej. Lite stel kanske men hans kompis försökte betäcka han i torsdags.. Kom jag ju på när jag körde honom.
Han hade säkert ont av de för han hade märke som jag borsta bort. Får se hur han är på måndag!.

Vi är i malmköping under helgen. Charlie var med på rally idag. Nu så här efter så skulle jag haft honom kvar i huset. Han tog en pinne och bet och lekte sen så såg jag att de var blod på pinnen.. Och då har han lyckats gjort nå med en tant. Den sitter fast men hänger lite löst
Ringt veterinärer men en tyckte att jag skull avvakta till måndag och åka i väg då. Den andra var så jävla otrevlig, aldrig hört en veterinär så som som var emot mig.
Vi åker hem i morgon och försöker leta på nån vettig efter vägen.... Han äter, dricker och leker som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0