Marknads helgen!

I fredas gick Colin intervaller lika fin som vanligt:) kul att köra honom nu!.
Sen var vi ner på marknaden en sväng, hade med mig lillasyster då också:)

I går jobbade jag i stallet, gick upp så jag var där 10 över 6. Gjorde det vanliga där, ingen körning :). Sen när jag sluta vart de dusch, sen ner på marknaden, gick en sväng, sen tog Oskar en öl med brorsan hos mamma, innan vi gick vidare... Till 2 kompisar, där vi drack, grilla, spela kubb och sen gick vi mot marknaden på kvällen... Inte nykter var jag men kommer iaf i håg vad jag gjorde ;)
I dag har jag sovit länge! Ända till halv 1!!!Huvudvärk som fan, och inte kan jag skylla på ciderns fel för... För värken började på axeln!.
Har även varit på marknaden idag med handla lite som vaaanligt ;)

Nu sovdags jobb i morgon!


Kommentarer
Postat av: louise

där gick ni hem till oss

2014-03-09 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0