Söndag...

 
Jobbig dag.. Vaknade i natt att jag var dålig, frös hade ont i halsen.. Tänkte inte så mycket mer och somnade om. Kl kvart i 6  ringde klockan, jag vaknar och är jätte förskyld... Skit ont i halsen, kan knappt svälja, tog moppen till stallet, fick i mig lite frukost, manna frutti, lätt att svälja. Tog ut alla hästar vid 7. mockade spånade. sen satt jag mig i fika rummet och frös, somnade av också en sväng... Sen kom Yngv och  Lisa, de såg också att jag var dålig, eftersom jag satt med min vinter jacka på mig... De hade "sommar kläder " på sig iaf ;)
 
Vid 11 tiden började jag att ta in och fixa i ordning några, ca halv 1 fick Colin gå in...Fixade honom sist som tur var...
Fick en lätt spark av honom i pannan... Skulle kolla ett sår, och rätt som de var så kom ena bakbenet, tur att de inte vart så hård smäll iaf...fick även en lättare spark i fredags på knä! Buse ;)
 
I kväll fick Wille och Grace mera gräs, och de vart så glada. Wille på bilden, han har blivit mycket rundare i sommar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0